Amedia Innholdsbyrå tok sølv i Årets Mediekampanje under Medieprisen 2025 suksesscaset «Hvordan Amedia og INTERSPORT fikk hele Norge på gli».
Amedia Innholdsbyrå tok sølv på Medieprisen 2025, i samarbeid med INTERSPORT. De fikk prisen i kategorien Årets Mediekampanje med caset “Hvordan Amedia og INTERSPORT fikk hele Norge på gli”.
– Vi er utrolig stolte over å motta denne prisen sammen med INTERSPORT. Det er en fantastisk bekreftelse på at vårt strategiske og kreative arbeid, med lokal forankring gir gode og konkrete resultater. Samarbeidet med INTERSPORT har vært en fornøyelse, og vi er glade for å ha fått hele Norge på gli sammen, sier leder for innholdsproduksjon i Amedia Innholdsbyrå, Ingrid Louise Kvam.
Denne prisen viser igjen at Amedia Innholdsbyrå er i toppen når det kommer til innholdsmarkedsføring. Prisen føyer seg inn i rekken med deres suksess i London tidligere i år, der de tok hjem to gull og to sølv under Native Advertising Awards.
Kampanjen «Hvordan Amedia og INTERSPORT fikk hele Norge på gli» demonstrerer Amedia Innholdsbyrås unike evne til å kombinere nasjonale konsepter med lokal relevans, og skape engasjerende innhold som resonnerer med et bredt publikum.
– Det er utrolig inspirerende å få anerkjennelse for det arbeidet vi gjør sammen med kundene våre. Denne prisen viser hvordan vi gjennom godt historiefortellende innhold kan skape ekte verdi, både for leserne våre og for kundene våre, sier Kvam.