Det er ikke nok å bare være synlig, du må også treffe riktig målgruppe, med riktig budskap, til rett tid. Amedia Annonse tilbyr en rekke dynamiske og tekniske annonseløsninger som gjør dette enklere og mer effektivt for din bedrift. Ved å automatisere store deler av annonsearbeidet frigjør du tid og sikrer at budskapet alltid er oppdatert og relevant. Fra dynamiske annonser til interaktive verktøy, skreddersyr vi teknologien for å gi deg økt synlighet, bedre konvertering og et budskap som treffer – både lokalt og nasjonalt.
Et autobanner er en digital annonse som automatisk henter oppdatert informasjon fra dine egne systemer fra for eksempel nettside, boligbase eller Finn.no. For eiendomsmeglere, bilforhandlere eller butikker med hyppige endringer i utvalg, betyr dette at du slipper å lage nye annonser hver uke.
Dette settes opp én gang og kan brukes så lenge du vil. Forutsetter at man har en feed eller API å hente informasjon fra.
Fordeler:
Widgets er små, digitale informasjonsbokser som gir bedriften din en fast plass på nettavisens forside. Innholdet hentes automatisk fra dine egne kanaler og oppdateres så ofte du ønsker. Særlig kommuner og næringslivsforeninger bruker widgets til å informere innbyggerne om viktige saker.
Fordeler:
NB: Bruk av widgets må godkjennes av mediehusets redaktør.
Med værstyrte annonser kan kampanjene tilpasses været der kunden befinner seg. Du kan for eksempel reklamere for badeland når det regner, eller for utemøbler når sola skinner.
Fordeler:
DCO (Dynamic Creative Optimization) betyr at annonsen automatisk tilpasses mottakerens geografi, interesser eller demografi. Perfekt for nasjonale kjeder som vil treffe både lokalt og bredt.
Fordeler:
Med interaktive løsninger, som en digital fargevelger, kan kundene engasjere seg direkte i annonsen. Dette gir både økt oppmerksomhet og verdifull innsikt.
Fordeler: