Det er ikke nok å bare være synlig, du må også treffe riktig målgruppe, med riktig budskap, til rett tid. Amedia Annonse tilbyr en rekke dynamiske og tekniske annonseløsninger som gjør dette enklere og mer effektivt for din bedrift. Ved å automatisere store deler av annonsearbeidet frigjør du tid og sikrer at budskapet alltid er oppdatert og relevant. Fra dynamiske annonser til interaktive verktøy, skreddersyr vi teknologien for å gi deg økt synlighet, bedre konvertering og et budskap som treffer – både lokalt og nasjonalt.
Autobanner – Alltid oppdatert innhold, minimal innsats
Et autobanner er en digital annonse som automatisk henter oppdatert informasjon fra dine egne systemer fra for eksempel nettside, boligbase eller Finn.no. For eiendomsmeglere, bilforhandlere eller butikker med hyppige endringer i utvalg, betyr dette at du slipper å lage nye annonser hver uke.
Dette settes opp én gang og kan brukes så lenge du vil. Forutsetter at man har en feed eller API å hente informasjon fra.
Fordeler:
- Spar tid og reduser manuelt arbeid
- Alltid riktig og oppdatert informasjon i annonsen
- Sett opp design én gang – la den være live så lenge du ønsker
Widgets – Fast plassering med maksimal effekt på nettavisen
Widgets er små, digitale informasjonsbokser som gir bedriften din en fast plass på nettavisens forside. Innholdet hentes automatisk fra dine egne kanaler og oppdateres så ofte du ønsker. Særlig kommuner og næringslivsforeninger bruker widgets til å informere innbyggerne om viktige saker.
Fordeler:
- 100 % synlighet hele året
- Innholdet oppdateres automatisk
- Øker troverdighet og synlighet i søk
NB: Bruk av widgets må godkjennes av mediehusets redaktør.
Eksempel: Værstyrte annonser
Med værstyrte annonser kan kampanjene tilpasses været der kunden befinner seg. Du kan for eksempel reklamere for badeland når det regner, eller for utemøbler når sola skinner.
Fordeler:
- Høyere relevans for mottakeren
- Øker sjansen for respons
- Kan kobles til lokale værdata
DCO - Skreddersydd budskap for hver enkelt bruker
DCO (Dynamic Creative Optimization) betyr at annonsen automatisk tilpasses mottakerens geografi, interesser eller demografi. Perfekt for nasjonale kjeder som vil treffe både lokalt og bredt.
Fordeler:
- Skreddersydd budskap til hver mottaker
- Større engasjement og bedre kampanjeresultater
- Lokal profil i nasjonale kampanjer
Interaktive verktøy - Gjør annonsen til en opplevelse
Med interaktive løsninger, som en digital fargevelger, kan kundene engasjere seg direkte i annonsen. Dette gir både økt oppmerksomhet og verdifull innsikt.
Fordeler:
- Skaper nysgjerrighet og aktivitet
- Støtter beslutningsprosessen før kjøp
.gif?width=650&height=507&name=imgi_1_Menneskene-(4).gif)