Når du skal finne riktig person til jobben, er det avgjørende å nå ut til folk der du får oppmerksomheten deres og de stoler på annonsørene. Med stillingssannonser i Amedias aviser kan du nå ut lokalt, regionalt eller nasjonalt - alt ettersom hvor du ønsker å rekruttere fra.
Du kan i utgangspunktet benytte enhver annonseplassering som inngang til en stillingsannonse i vår nasjonale stillingsbase, men vi har også spesialtilpassede stillingskaruseller som synliggjør stillingsannonsene på avisenes digitale forsider.
Vår nasjonale stillingsbase er tilgjengelig for alle våre lesere. Her kan leserne søke etter stillinger eller segmentere per region.
Stillingsannonsene kan enten bygges her, eller de kan importeres fra en rekke ulike rekrutteringssystemer vi har integrasjoner mot.
Stillingskarusellen er en annonseplass på forsiden av våre digitale aviser, hvor annonser fra stillingsbasen vises. Som annonsør velger du selv hvilke digitale aviser som skal vise din stillingsannonse.
Vi har også en løsning hvor vi oppretter en egen karusell i en bannerannonse for deg som ønsker det. Dette kan være aktuelt for større bedrifter eller for rekrutteringsselskaper, som kan ha flere stillingsannonser ute i samme område på en gang.
Vi har egne stillingsrubrikker i papiravisa, og mange velger fortsatt å lese disse når de ser seg om etter ny jobb. Ved å plassere stillingsannonsen din i papiravisa får du nyte den samme gode oppmerksomheten som ved annonsering ellers på trykk.
Vi tilbyr innholdsproduksjon til stillingssannonsering, enten det skal vises i nettavisene eller på papir.
Innholdsproduksjonen skreddersys til hver enkelt kunde, og kan ta form av employer branding, native-saker eller generell annonseproduksjon.
Dersom du ønsker å annonsere for ledige stillinger via våre generelle annonseprodukter kan dette kjøpes direkte av en rådgiver.
Innganger fra stillingskarusellene bygges fra annonser satt opp i stillingsbasen.
Når du skal finne riktig person til jobben, er det avgjørende å nå ut til folk der du får oppmerksomheten deres og de stoler på annonsørene. Med stillingssannonser i Amedias aviser kan du nå ut lokalt, regionalt eller nasjonalt - alt ettersom hvor du ønsker å rekruttere fra.
Du kan i utgangspunktet benytte enhver annonseplassering som inngang til en stillingsannonse i vår nasjonale stillingsbase, men vi har også spesialtilpassede stillingskaruseller som synliggjør stillingsannonsene på avisenes digitale forsider.
Vår nasjonale stillingsbase er tilgjengelig for alle våre lesere. Her kan leserne søke etter stillinger eller segmentere per region.
Stillingsannonsene kan enten bygges her, eller de kan importeres fra en rekke ulike rekrutteringssystemer vi har integrasjoner mot.
Stillingskarusellen er en annonseplass på forsiden av våre digitale aviser, hvor annonser fra stillingsbasen vises. Som annonsør velger du selv hvilke digitale aviser som skal vise din stillingsannonse.
Vi har også en løsning hvor vi oppretter en egen karusell i en bannerannonse for deg som ønsker det. Dette kan være aktuelt for større bedrifter eller for rekrutteringsselskaper, som kan ha flere stillingsannonser ute i samme område på en gang.
Vi har egne stillingsrubrikker i papiravisa, og mange velger fortsatt å lese disse når de ser seg om etter ny jobb. Ved å plassere stillingsannonsen din i papiravisa får du nyte den samme gode oppmerksomheten som ved annonsering ellers på trykk.
Vi tilbyr innholdsproduksjon til stillingssannonsering, enten det skal vises i nettavisene eller på papir.
Innholdsproduksjonen skreddersys til hver enkelt kunde, og kan ta form av employer branding, native-saker eller generell annonseproduksjon.
Dersom du ønsker å annonsere for ledige stillinger via våre generelle annonseprodukter kan dette kjøpes direkte av en rådgiver.
Innganger fra stillingskarusellene bygges fra annonser satt opp i stillingsbasen.
.gif?width=650&height=507&name=imgi_1_Menneskene-(4).gif)