Skip to main content

Annonsering i papiravis

Sterk oppmerksomhet og god reklameeffekt

 

Hvordan fungerer annonsering i papiravisen?

Amedias papiraviser har lange tradisjoner og leses av 1 million nordmenn hver eneste uke. Når folk leser papiravisa er de i et modus som gjør at de lettere husker det de har lest, enn om de så det på en skjerm. 

Dette gjør at de lettere husker og påvirkes av annonser de ser i papiravisa. Annonsering i papiravis er kjent for å gi høy effekt og høy gjenkjennelighet, noe som gjør det til en yndet og effektiv markedskanal. 

 

Snakk med oss om annonsering i  papiravis  ->

svgexport-3 (5)

Annonsering i papipravisen kan kjøpes gjennom en av våre rådgivere.

svgexport-3 (5)

Annonseplassene prises ut fra størrelse og hvor i avisen annonsen er plassert.

svgexport-3 (5)

Annonsemateriellet kan du enten ha klart selv på forhånd, eller vi kan hjelpe deg med produksjon. 

Vil du annonsere i flere papiraviser på en gang?

 

 

Se alle våre papiraviser 

 

 

Innlevering av annonsemateriell

 

 

Materiellspesifikasjoner

 

 

Frister

 

 

Modulkart

 

 

Se hvor i papiravisen annonsen vises

Det er like enkelt å annonsere i flere aviser som i en

Våre aviser har ulike geografiske nedslagsfelt, og det å kombinere annonsering i flere papiraviser kan ha svært god effekt. Vi tilbyr flere samkjøringspakker som er ment for å dekke ulike geografiske områder i landet.

Mann skuer ut med Øyene foran seg - Amedia Annonse
Budstikka og kaffekopp - Amedia Annonse

Kombinasjonen av papir og digitalt er gull

Ved å annonsere både på trykk og digitalt sørger du for å forsterke budskapet ditt betraktelig ovenfor dem som ser begge. I tillegg til dette får du større rekkevidde innenfor samme nedslagsfelt.

Dersom du ønsker å sette opp en annonskampanje som både er i papiravisen og i våre nettaviser, kan våre rådgivere hjelpe deg med det.