Sterk oppmerksomhet og god reklameeffekt
Amedias papiraviser har lange tradisjoner og leses av 1 million nordmenn hver eneste uke. Når folk leser papiravisa er de i et modus som gjør at de lettere husker det de har lest, enn om de så det på en skjerm.
Dette gjør at de lettere husker og påvirkes av annonser de ser i papiravisa. Annonsering i papiravis er kjent for å gi høy effekt og høy gjenkjennelighet, noe som gjør det til en yndet og effektiv markedskanal.
Annonsering i papipravisen kan kjøpes gjennom en av våre rådgivere.
Annonseplassene prises ut fra størrelse og hvor i avisen annonsen er plassert.
Annonsemateriellet kan du enten ha klart selv på forhånd, eller vi kan hjelpe deg med produksjon.
Våre aviser har ulike geografiske nedslagsfelt, og det å kombinere annonsering i flere papiraviser kan ha svært god effekt. Vi tilbyr flere samkjøringspakker som er ment for å dekke ulike geografiske områder i landet.
Ved å annonsere både på trykk og digitalt sørger du for å forsterke budskapet ditt betraktelig ovenfor dem som ser begge. I tillegg til dette får du større rekkevidde innenfor samme nedslagsfelt.
Dersom du ønsker å sette opp en annonskampanje som både er i papiravisen og i våre nettaviser, kan våre rådgivere hjelpe deg med det.
.gif?width=650&height=507&name=imgi_1_Menneskene-(4).gif)