Skip to main content

Annonsering i Helgelendingen

En del av Amedia Annonse

Slik kjøper du annonser i våre aviser

Vi i Amedia Annonse selger markedsføring og annonsering i aviser over hele landet, både på papir og digitalt.

Du kan både kjøpe selvbetjent og få hjelp av våre dyktige rådgivere.

Kjøp digitale annonser selv

På vår selvbetjeningsplattform kan du annonsere digitalt i aviser over hele Norge. Her kan du kjøpe digitale annonser i tre ulike formater:
 
Standard displayformater
Bygg din egen annonse
Fullskjerm
 
 
Kom i gang →

Snakk med en rådgiver

Våre rådgivere hjelper deg med å ta de riktige valgene innen annonsering og markedsføring, både digitalt og på papir.

Her får du også tilgang til andre tjenester, som innholds- og annonseproduksjon.

Fyll ut skjema →

Kjøp rubrikkannonse selv

I våre papiraviser finner du de klassiske rubrikkannonsene som “ønskes kjøpt” og “til leie”. Slike annonser kan du kjøpe selv gjennom vårt rubrikkskjema.

I skjemaet finner du alle muligheter for rubrikkannonsering i Helgelendingen.

Gå til rubrikkskjema →

1929

Grunnlagt

Utgivelsesdager papiravis

Tirsdag
Torsdag

12 598

Besøkende per mobil siste uke

2 007

Besøkende fra nettbrett siste uke

2 231

Besøkende på desktop siste uke

5 700

Snitt antall lesere per papirutgivelse

Om avisen

Helgelendingen ble etablert i 1931 som ukeavis under tittelen Helgeland Arbeiderblad. Avisen ble slått sammen med Vefsen Arbeiderblad som kom to år tidligere. Mosjøen hadde flere aviser som konkurrerte hardt. Fra 1947 har Helgelendingen vært størst på utgiverstedet, og fra 1955 enerådende. Avisen kom i tabloid fra 1970. I 2014 skiftet avsien navn fra Helgeland Arbeiderblad til Helgelendingen.
Mann med briller ser på mobiltelefonen - Amedia Annonse
Smilende kvinne foran Mac med mobiltelefon - Amedia Annonse

Helgelendingen er en del av Amedia

Vi i Amedia Annonse jobber for å sørge for at norske annonsekroner går til å støtte opp om norsk journalistikk.

Vårt mål er å tilby deg som annonsør akkurat de annonseproduktene du har behov for, både på papir og digitalt. Ønsket vårt er at du som annonsør skal få så mye som mulig igjen for annonsekronene dine.