Skip to main content

Annonsering i Solabladet

En del av Amedia Annonse

Slik kjøper du annonser i våre aviser

Vi i Amedia Annonse selger markedsføring og annonsering i aviser over hele landet, både på papir og digitalt.

Du kan både kjøpe selvbetjent og få hjelp av våre dyktige rådgivere.

Kjøp digitale annonser selv

På vår selvbetjeningsplattform kan du annonsere digitalt i aviser over hele Norge. Her kan du kjøpe digitale annonser i tre ulike formater:
 
Standard displayformater
Bygg din egen annonse
Fullskjerm
 
 
Kom i gang →

Snakk med en rådgiver

Våre rådgivere hjelper deg med å ta de riktige valgene innen annonsering og markedsføring, både digitalt og på papir.

Her får du også tilgang til andre tjenester, som innholds- og annonseproduksjon.

Fyll ut skjema →

Kjøp rubrikkannonse selv

I våre papiraviser finner du de klassiske rubrikkannonsene som “ønskes kjøpt” og “til leie”. Slike annonser kan du kjøpe selv gjennom vårt rubrikkskjema.

I skjemaet finner du alle muligheter for rubrikkannonsering i Solabladet.

Gå til rubrikkskjema →

1991

Grunnlagt

Utgivelsesdager papiravis

Torsdag

4 715

Besøkende per mobil siste uke

756

Besøkende fra nettbrett siste uke

983

Besøkende på desktop siste uke

7 800

Snitt antall lesere per papirutgivelse

Om avisen

Solabladet kommer ut på papir hver torsdag, men oppdateres på nett gjennom hele døgnet, sju dager i uken. Avisen har Jæren Avis/Nordsjø Media som største hovedaksjonær fra 1996 og fram til Amedia overtok i 2019.  Dekningsområdet er hele Sola kommune og Solabladet er en partipolitisk uavhengig avis.
Mann med briller ser på mobiltelefonen - Amedia Annonse
Smilende kvinne foran Mac med mobiltelefon - Amedia Annonse

Solabladet er en del av Amedia

Vi i Amedia Annonse jobber for å sørge for at norske annonsekroner går til å støtte opp om norsk journalistikk.

Vårt mål er å tilby deg som annonsør akkurat de annonseproduktene du har behov for, både på papir og digitalt. Ønsket vårt er at du som annonsør skal få så mye som mulig igjen for annonsekronene dine.